Wie zijn wij

Mijn naam is Jason Leemans, ik ben opgegroeid in Meise en al heel mijn leven heb ik een passie voor alles wat met informatica & technologie te maken heeft. In 2019 kocht ik, samen met mijn vrouw Tina, een huis in Wespelaar, een deelgemeente van Haacht. In 2019 kregen we ook ons zoontje Iben, en in 2022 kwam zijn zus Inske ons gezin vervolledigen.

 

Uw vertrouwde expert voor elke herstelling van computers, laptops, smartphones zoals iPhone en Android-toestellen, en tablets inclusief iPad in Wespelaar, Haacht, en naburige plaatsen als Kampenhout, Boortmeerbeek, en Steenokkerzeel. Reken op mijn passie voor technologie om elk probleem aan te pakken, of het nu gaat om een vervelend defect, batterij problemen, waterschade, of optimalisaties voor iOS, Windows, en apple apparaten. Ik repareer en optimaliseer met zorg en precisie, herstel waterschade, en vervang wat nodig is om uw toestel weer als nieuw te maken.

 

Mijn aanpak is persoonlijk en flexibel, met beschikbaarheid buiten kantooruren en de belofte van geen kosten bij onoplosbare problemen. Om mijn diensten te plannen, werk ik uitsluitend op afspraak. Deze kan eenvoudig vastgelegd worden via e-mail, SMS, Whatsapp, of rechtstreeks in onze agenda. Uw hulp kan zowel ter plaatse als op afstand uitgevoerd worden, naar gelang de situatie. Met jarenlange ervaring en een diepe kennis van IT-oplossingen, is uw technologie in veilige handen.

Mijn ervaring

In 2009 studeerde ik af in de beroepsopleiding kantooradministratie en bedrijfsbeheer waarna ik mijn eigen bedrijf opstartte genaamd Fix-IT, een computerwinkel te Merchtem. Overdag was ik een installateur van telecominstallaties aan huis bij Proximus klanten, 's avonds opende ik mijn winkel elke weekdag van 19 tot 22 uur, en op zaterdagen van 10 tot 14 uur.

 

In 2011 bleek dit toch geen winstgevende zaak te zijn en daarom stopte ik met het winkelpand, en bood ik computerhulp aan huis om mijn toenmalig klantenbestand niet te laten vallen, in combinatie met mijn werk bij Proximus, wat ik toen ook op zelfstandige basis deed. Ik startte een eenmanszaak om als freelancer deze opdracht verder te zetten.

 

In 2014 stopte ik als installateur bij Proximus en ging ik in hoofdberoep als freelance IT servicedesk medewerker aan de slag bij verschillende bedrijven zoals Centric, Zoetis, Baloise, Solvay, Honeywell & Volvo.

 

In 2019 nam ik de beslissing om niet langer voor meerdere klanten te werken door de komst van mijn zoontje Iben. Het combineren van verschillende werkplaatsen werd steeds ingewikkelder en zo kwam ik terecht bij PwC (Pricewaterhouse Coopers) waar ik tot augustus 2022 als IT servicedesk medewerker opereerde.

 

In 2022 verliet ik PwC na 3 leerrijke jaren om mijn ervaring als IT support medewerker te evolueren naar IT system engineer bij mijn huidige werkgever United-B, beter bekend als Krëfel in België.